my company

my company
Perlawanan Persahabatan..

baru2 ni aku n member ada wat perlawanan persahabatan.. antara mereka yang terlibat ialah beberapa kawan2 aku yang blaja luar pada kelantan n balik cuti pada tahun baru cina baru ni.. perlawanan agak sengit pada permulaannya.

perlawanan antara 4 penjuru, iaitu 4 team..nama team pom ganah2 tuh... antara team yang terlibat ialah:

1. set star
2. gagok ite
3. tok mene tok apo
4. set sedak

aku termasuk dalam team gagok ite.. nanti aku sertakan jadual perlawanan kat bawah.. malas nak tulis panjang2 etek..

ni ahli setiap team.. hidup team gagok ite!!!..haha..

dalam setiap team tu ada star blaka.. makna kata gak, memang set2 power la jugak..hihi..


tu la serba sedikit tentang jadual perlawanan team kami..

maka dengan itu berlangsung la perlawanan selama dua jam, yang mana setiap 1st n 2nd half time 7minit..

pada perlawanan pembukaan antara set star n tok mene tak po, berlaku sedikit kekasaran yang hampir2 mencetuskan perbalahan.. semua tu akibat salah faham sebb team tok mene tak po adalah dari kalangan anak2 perantau yang keje luar kelantan, jadi dorang ni agresif n tak kenal org siket..hehe..

team2 lain pun hebat jugak, antara dari team set star adalah mat yi jazz n juga ayahanda, pastu awe import 2 ore, iaitu man argentina dan abgnya.. meme set2 lama blaka tuh dale sukan..

set sedak pun ada jugak star sore dua, antaranya imi poksoh, we h.a n juga yeh kito..haha..

set tok mene tak po pun tak urang hebat jugak, keeper dio, adi siling meme kemah keeper.. dan jg ada striker sedak, antaranya piju dan juga peja poksu wil.. meme kemah jugak la set2 dio..

set gagok ite pom apa kurangnye.. antara yang best person ialh keeper team ni.. iaitu team aku.. hahaa.. keeper paling sohor, nasir abe nor, meme kemah keeper nih, melayang sokmo time nok blok bola.. striker pun buleh kiro jugok hebat dia, muyem.. dan juga aku.. haha.. hidup team gagok ite!!!

tempat pertama dimenangi oleh set star, dan diikuti rapat oleh set gagok ite dan seterusnya aku pun tak pasti da.. salah tulis nanti kang kene marah plak..hihi..

hamper yang kami buat itu adalah sebagai semangat utk bemain bersungguh2 dan pada akhirnya dibahagi sama rata.. bestt..hihi..

aku harap lain kali dapat lagi diadakan acara seperti ni, atleast dapat rapatkan lagi silaturrahim antara anak perantau dan juga anak2 dari lain2 kampung..


*majulah sukan utk anok bangso*



.




**para pemain yang menjayakan perlawanan pada malam tersebut**

 
You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response.
0 Responses
Leave a Reply