my company

my company
oh Tuhanku.. Ampuni segala dosa2ku....Amin...

Letihnya rasa hari ni, bukan setakat arini je, malah da hamper seminggu rasa macam ni.. sebelum Yeh g kL.. blha mitak tlg dia jaga kedai ni jgk.. sejak dia g kL, letih sikek, padahal seminggu je dia nak g.. tu pun atas dasar keje, fuuhhhh… penat wehhh…

Dahla banyak masalah yang berlaku kebelakangan ni.. sakit kepala otak ni dibuatnya.. macam2 masalah pc yang melanda.. ada yang restart sendiri la.. ada yang hang la.. stiap kali budak Tanya..”bang, bakpo pc ni restart sdiri?”aku pun tak tahu nak jawab macam mana.. dulu ingatkan bila da angkat pc yang baru, masalah tu tak timbul.. tapi still ada.. tu yang wat aku geram+sakit ati+sakit kpala ni.. rasa macam nak langgar je kete dorang..(hihi.. macam dalam iklan plak..)

Hamper dua bulan buka cc ni.. rsa macam best pon ada, (sebb blh on9 sokmo, hehe) tapi kadang2 rasa boring gak.. ye la kan.. jiwa seorang lelaki bukan dok atas kusi 12jam direct.. mana blh tahan beb!!.. nasib baik la skliling kedai aku ni ada kedai makan.. tempat tgk tv.. lepak2 ngan kawan2 time boring2… boring woo wa cakap lu…
Tapi yang pentingnya lebih baik la dok jaga kedai dari dok melepak je tak tentu pasal.. tol x??...

Semenjak dua ni.. aku rasa boring sangat.. dulu epi la sikek sebb ada kawan2 masa kat U.. tapi skang ni, sume member2 aku yang blaja skali tu dapat sambung dgree.. ada yang sambung kat overseas.. bessttnyee.. aku?? Aku stay kat umah la sebb aku ni orang yang xberapa pandai.. bukan la bodoh.. Cuma aku ni xsama ngan dorang.. yang mana dorang tu sume otak bgeliga…

Pastu bertambahla pulak duka laraku ini bila ada satu masalah.. besar sangat bagi aku dalam hidup ni.. aku taknak la stori kat sini masalah tu.. biarla ia menjadi satu pengajaran pada aku bagaimana nak kenal erti hidup ini yang hakiki.. bagaimana nak kenal sesuatu yang ada dalam kehidupan kita…Cuma aku harap ianya akan menjadi seperti sedia kala.. aku harappp sangaaaatt… Ya Allah.. Bantu la aku….

Aku redha atas segala apa yang berlaku.. tapi aku bukan putus asa.. Cuma redha, sebb aku da usaha sekuat mungkin kearah itu.. itu la ujian Allah pada aku.. aku trima… sebb aku berpandukan firmanNya “La yukallifuLLahu nafsan illa wus`aha”… dan juga, " La tai`asu min rauhiLLah"...korang cari la sendiri apa maksudnya.. k la.. penat da ni nulis.. lagipun org ramai kat cc aku ni, alhamdulillah.. Tuhan masih sayangkan aku sebb bagi aku rezekiNya.. Thank You Allah…

Wslm…

 
You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response.
0 Responses
Leave a Reply

Terdapat ralat dalam alat ini